Soita studioon

Keskiviikko, 21.
marraskuuta
2018.
Onnittelut -
23.1.2018, 11:52 – päivitetty 2.3.2018, 10:38

HitMixille jäätävä startti - kolmessa kuukaudessa viidenneksi suurimmaksi kanavaksi 25–44-vuotiaiden joukossa

90-luvun ystäviä superpalveleva HitMix löysi kuulijansa heti. Kanavalla on 220 000 kuulijaa, ja kaupallisesti tärkeimmässä 25–44-vuotiaiden kohderyhmässä kaupallinen kuunteluosuus on neljä prosenttia.

Lokakuussa lanseerattu Nelonen Median ja Mediatakojien yhteinen 90-luvun musiikkiin painottunut musiikkikanava HitMix ampaisi kolmessa kuukaudessa Suomen viidenneksi kuunnelluimmaksi kaupalliseksi radiokanavaksi 25–44-vuotiaiden joukossa.  Kanavan kaupallinen kuunteluosuus kohderyhmässä on neljä prosenttia, ja edellä ovat vain Radio Suomipop, Radio Nova, Radio Rock ja Radio City.

”HitMix saavutti uskomattoman hienon aseman vain muutamassa kuukaudessa, mikä vahvistaa Nelonen Median radioiden selvää markkinajohtajuutta 25–44-vuotiaiden kohderyhmässä”, Hitmixin ohjelmapäällikkö Satu Risteli riemuitsee.

HitMixin lähetykset tehdään aamupäivisin Sanomatalon radiostudiosta, mutta iltapäivisin kanavalla kuullaan alueellisia ohjelmia. Jyväskylässä alueellinen iltapäivälähetys kuullaan joka arkipäivä kello 13-17.

“Myös Jyväskylässä kuuntelijat ovat olleet innoissaan uudesta kanavasta ja olemme saaneet runsaasti positiivista palautetta musiikista sekä Virallisen iltapäivän sisällöstä. Olemme jatkossakin aktiivisesti läsnä kaupunkilaisten arjessa”, toteaa Mediatakojat Oy:n ja HitMix Jyväskylän aluejohtaja Paavo Mölsä.

Mediamyynti tehdään yhteistyössä Mediatakojien kanssa, ja kanava mahdollistaa näin mainostajille sekä paikalliset että laajemmat ratkaisut kuin myös näiden yhdistelmät.

”Kanavasta saatu palaute sekä kuuntelijoilta että asiakkailta on ollut todella positiivista. Valtakunnallisen aamupäivän yhdistäminen vahvaan paikalliseen iltapäivälähetykseen on toiminut erinomaisesti”, Mediatakojien toimitusjohtaja Sampsa Jolma sanoo. 

Advertisement