Soita studioon

Maanantai, 14.
lokakuuta
2019.
Onnittelut -
30.5.2017, 14:40 – päivitetty 31.5.2017, 6:40

"Markkinointi pitäisi kulun sijaan nähdä investointina, joka tuo kasvua"

Media

Radio Kompassin yrittäjäradiossa puhuttiin tällä viikolla markkinoinnista. Turkulais-helsinkiläinen Zeeland Family osti aiemmin keväällä jyväskyläläisen Serus Median markkinointiviestinnän liiketoiminnan ja samalla Serus Median nimi muuttui Zeeland Family Jyväskyläksi.

Zeeland Family Jyväskylän head of operations Emmi Berlin kävi Henri Bergin haastattelussa ja antoi mietteensä väitteeseen, johon markkinointitoimistot edelleen törmäävät: "me ei mitään markkinointitoimistoa tarvita, koska sehän on ihan törkeän kallista."

- Ensinnäkään se ei ole kallista. Hyvin pienilläkin asioilla, etenkin digimaailmassa, saa paljon aikaiseksi. Markkinointi pitäisi kulun sijaan nähdä investointina, joka tuo kasvua, Berlin vastaa.

Millainen Jyväskylän yrityskenttä on Berlinin mielestä verrattuna esimerkiksi Helsinkiin, Ouluun ja Tampereeseen? Entä mistä yrityksessä tietää, että nyt tarvittaisiin ulkopuolisen asiantuntijan apua? Kuuntele Berlinin haastattelu klikkaamalla nuottia kuvan yllä.

Radio Kompassi

Advertisement