Soita studioon

Maanantai, 14.
lokakuuta
2019.
Onnittelut -
18.10.2017, 12:18 – päivitetty 19.10.2017, 6:52

Yliopisto haluaa tiedottaa tieteestä helposti ymmärrettävään tyyliin ja jalkauttaa toimintaansa ihmistä lähelle

Media

Espoosta Jyväskylään muuttanut Taina Erkkilä aloitti Jyväskylän yliopiston markkinointi- ja viestintäpäällikkönä lokakuun alussa. Tähänastisen uransa viestinnän johtotehtävissä kansainvälisissä pörssiyhtiöissä tehnyt Erkkilä kävi aamulla Radio Kompassilla Henri Bergin haastattelussa.

Erkkilän johtama 26 työntekijän uusi viestintäpalvelut-yksikkö kehittää, suunnitelee ja toteuttaa yliopiston sisäistä ja ulkoista viestintää sekä kotimaista ja kansainvälistä markkinointia. Lisäksi vastuulla ovat brändityö, hallinnolliset ja viestinnälliset kielenkääntöpalvelut, yliopistokauppa Sopin toiminta sekä tapahtumajärjestelyt ja kumppanuussuhteiden, kuten alumnitoiminnan ja varainhankinnan tuki.

Erkkilä pohti aamun haastattelussa, millaisena hän näkee yliopiston brändin tällä hetkellä ja mihin suuntaan brändiä halutaan kehittää. Kuuntele haastattelu klikkaamalla nuottia kuvan yllä.

Radio Kompassi

Advertisement